Умови доставки та оплати
Доставка здійснюється тільки по передоплаті.
Способи доставки
- Нова ПоштаДоставка кур'єрською службою Нова Пошта. Термін доставки 1-2 дні. Послуги транспортної компанії оплачує покупець. Мінімальна вартість доставки 80 грн. Можлива адресна доставка по Україні.
- Магазини RozetkaТермін доставки 4-7 днів. Послуги транспортної компанії оплачує покупець. Мінімальна вартість доставки 35 грн.
- УкрпоштаДоставка кур'єрською службою Укрпошта. Термін доставки 1-3 дні. Послуги транспортної компанії оплачує покупець. Мінімальна вартість доставки 40 грн.
Способи оплати
- Пром-оплата
- Оплатити частинами
- Післяплата
- ГотівкоюЛише Одеса та Дніпропетровськ
- Оплата за реквізитамиМоно ФОП Боровська А.С. ЄДРПОУ 3406310269 р/р UA413220010000026002330061477
- Післяплата
- Оплата карткою Visa, Mastercard - WayForPay
Гарантія:
Відповідно до законодавства України повернення та обмін придбаного товару можливе протягом 14 днів з моменту отримання. Для повернення або обміну товарів, придбаних раніше, необхідно звернутися до відділу повернень за телефоном (067) 611-90-65
Кошти за повернутий товар будуть переведені покупцеві протягом 2-х робочих днів на картку / розрахунковий рахунок, з якого було здійснено оплату
У разі претензій до якості товару, невідповідності отриманих виробів на замовлення необхідно звернутися до відділу повернень за телефоном (067) 611-90-65. Якщо отримані Вами запчастини не відповідають характеристикам, вказаним на сайті, повернення грошей або обмін товарів здійснюється за рахунок продавця.
Товар, що повертається, не повинен мати механічних пошкоджень. Повернення грошей або обмін товарів здійснюється після перевірки їх у нашому сервіс-центрі. Якщо товар був замовлений помилково, транспортні витрати оплачує покупець, тому просимо Вас уважно перевіряти параметри необхідних запчастин перед замовленням.
Передати товар для повернення, гарантійного обслуговування чи обміну можна у відділеннях перевізників УкрПошта чи Нова Пошта, а також у точках продажу:
Дніпро. вул Курчатова 7, ТСК "Курчатовський" м-н DETALI 8.00-16.00 вихідний - понеділок
Одеса. 7 км, вул. Підгірна 998 7.00-14.00 вихідний – п'ятниця
Кошти за повернутий товар будуть переведені покупцеві протягом 2-х робочих днів на картку / розрахунковий рахунок, з якого було здійснено оплату
У разі претензій до якості товару, невідповідності отриманих виробів на замовлення необхідно звернутися до відділу повернень за телефоном (067) 611-90-65. Якщо отримані Вами запчастини не відповідають характеристикам, вказаним на сайті, повернення грошей або обмін товарів здійснюється за рахунок продавця.
Товар, що повертається, не повинен мати механічних пошкоджень. Повернення грошей або обмін товарів здійснюється після перевірки їх у нашому сервіс-центрі. Якщо товар був замовлений помилково, транспортні витрати оплачує покупець, тому просимо Вас уважно перевіряти параметри необхідних запчастин перед замовленням.
Передати товар для повернення, гарантійного обслуговування чи обміну можна у відділеннях перевізників УкрПошта чи Нова Пошта, а також у точках продажу:
Дніпро. вул Курчатова 7, ТСК "Курчатовський" м-н DETALI 8.00-16.00 вихідний - понеділок
Одеса. 7 км, вул. Підгірна 998 7.00-14.00 вихідний – п'ятниця
Після оплати замовлення на карту Приватбанку, будь ласка, зв'яжіться з нами за телефоном +380687119065
